Selamün aleyküm arkadaşlar bayramınız mübarek olsun 🌼 11 hafta 4 günlük hamileyim 8 haftaya kadar bulantı ve sürekli uyku içerisinde geçirdim berbat haldeydim. Allah’a şükür bulantım bitti şu an herşeyi yiyebiliyorum fakat uyku bitmedi kızlar gözümü uykudan açamıyorum 7 24 uyku halinde gözlerim açık ama resmen uyuyor halde iş yapıyorum. 🥱😆 Bu 9 ay sürecek galiba 😟 sorum şu kızlar bu durumda bulantı gibi geçici mi yoksa kalıcı oluyormu ya. 😟 Biraz saçma bı soru ama vala artık enerjik olup sürekli uyumak gözüm yastığa baksın istemiyorum 😔🥲