Eda_krkmz 9+1 haftalık gebeyim fakat bugün kanamam oldu az normal mi kizlar yada kanaması olanlar varmı
Tugcemd Eda_krkmz 6. Haftamdan beri yaşıyorum 12 haftalığım 2 defa kan uyuşmazlıgı ignesi yaptılar ol o igneyi
Eda_krkmz Gittiğimde bebeğimde hiç bir sorun çıkmadı eşimle kan uyuşmazlığimiz var iğne vuruncagini söylediler ben bir kac ay öncesi vurunmustum vurunmam gerekir mi sizde böyle bir olay yaşayan varmi
Raziye1 Eda_krkmz bence hemen ol bı arkadaşımda da var esiyle kan uyusmazligi iğne olayını bilmediği için düşük yapmsti