Muzlupuding Kızlar çok acil bir sorum olacak düdüklüde yemek pişirdim ama dibine yanmış sizce sebebi ne olabilir? Bu durumu yaşayan var mı? Kuru fasulye pişiriyodum ve su eklemiştim üstelik
kizlarimibeklerken Muzlupuding fasulyeyi geceden islatmamis olabilir misin? İslatmadiysan ekledigin suyun tamamini fasulye cekmistir o sebeple dibi tutmustur.
[silindi] Muzlupuding suyu az olmuş olabilir canım, birde düdüklüde bişey yaparken arada tencereyi sağa sola çalkalayın, içindeki yiyecekler dibe inmemiş olur
Baldandamla Muzlupuding Benim düşüklü çok güzel pişiriyordu sonra kapağında bir sorun oldu tam olarak nedir bilmiyorum ama herşeyi yakar oldu hava alıyordur sizinkide belki
Muzlupuding Nazendehanim ocağa koyalı tam 10 dakka sonra yanık kokusu gelmişti canım dedim hatta yanmasına imkan yok daha 10 dakka oldu demiştim
Muzlupuding Tiredshe galiba ondan oldu sanırsam 2 buçuk su bardağı kadar su koymuştum ama daha fazla koyayım bari
Muzlupuding Baldandamla birdahakine suyunu fazla koyup öyle deniycem ozaman kapağındaki hatayı kesfedebilirim işte
minikcivcivim Muzlupuding Suyun az olması haricinde , düdüklü pısss diye ses verdikten sonra altını iyice kisarim öyle pişiririm çünkü o buharı pişirmeye yetiyor canim
minikcivcivim Muzlupuding olabilir canim Benimde ilk zamanlar öyle oluyordu suuyu gayet yeterli olsada bir anda altına tutuyordu Şuan dediğim gibi ilk düdüğünü kapatmıyorum bir Fisss sesi geliyor sonra düdüğünü kapatıp altını iyice kısıyorum.
Muzlupuding Nazendehanim 1 bardak kuru fasulyeye iki buçuk bardağ yakın su koymuştum fasulyelerini üstüne geçmişti yani su öyle söyleyim az mı koymuşum
_Lavinya Muzlupuding Su azlığından olabilir diyecektim ama 10 dk sonra dediğiniz için muhtemelen ocağın büyük gözünde ve yüksek harlı bir ateşte pişirmeye başladınız. Orta göz her zaman daha iyidir düdüklü için.
Muzlupuding _Lavinya evet canım ocağın büyük gözündeydi eşime kıs dedim ama kıstığını sanmış ocak gittiğimde harlı yanıyordu bu yüzden yanmıştır dimi
Nazendehanim Muzlupuding duyunca az gelmiyor kulağa ama az olmuş belli suyunu çekmiş çünkü ben 2 kase fasulyeye 1 litre su koyuyorum hemen hemen