Merhaba hanımlar bende polikistik over sendromu var kendimi bildim bileli 16 yani adet olduğum ilk günden beri adetim gecikiyor bazen 1 ay bazen 2 ay bazen 6 ay 7 bulmuştur ama bu sefer ilk defa 5 gün erken oldu acaba neden olabilir Bir sıkıntı olabilir mi?