canparcam72 Çok kötü bi kasık agrım var doktora ayın 10 nunda randevum var sizde de oluyor mu lütfen yardımcı olur musunuz ?
Cdem21 canparcam72 benimde bugün çok ağrım var 7.haftadayım 5.haftadan beri düşük riskim var kanama olmadığı sürece korkma demişti doktorum
canparcam72 Cansugamze_ çok teşekkür ederim hiç bu kadar kasık agrımı hissetmemiştim ama bugün çok kötü bi agrı var sol tarafımda ☺️
Cansugamze_ canparcam72 kanaman olmadığı sürece korkma canım ilk haftalar gayet normal ama çokta duramazsan içinde şüphe kalırsa doktoruna haber ver yine🥲❤
canparcam72 Cansugamze_ çok teşekkür ederim canım kanamam yok ilk hamileliğim o yüzden tedirgin oluyorum ❤️
canparcam72 Cdem21 Cdem21 allah sağlıklı bi şekilde bebişlerimizi kucağımıza almayı nasıp etsin insallah 🙏❤️