irmmdgnn Ovülasyonla takip ettim bu ay 26 nisan da yumurtlama gördüm şimdi dayanamayıp gebelik testi yaptım çok ince hayalet çizgi çıktı ama akşam ve 2 saat içinde su aldım bunun etkisi olabilir mi https://imgyukle.com/i/Rm1mxq https://imgyukle.com/i/Rm1zZ0
Eleonora irmmdgnn benim adetime 4 gun kala aksam silik çizgi çikmisti. Var gibi görünüyor hayirli olsun ❤️ Yarin sabah idrariyla da yapin eger içiniz rahat degilse. Adetinize kaç gün var?
Yarenay irmmdgnn canım benim de ilk testim boyleydi adetime iki gün vardı sonra adetim bir gün gecince yaptım koyulasti hayırlı olsun simdiden 🤣❤️
Neslialya Ayy resmen burdayim annecim tutunuyorum sana diyo kuzuum sabah kalkinca yap bak nasil koyu cikiyo benimde boyleydii simdi 4+4 olduk beta cikti 3200
dnzl_2_0 irmmdgnn canım ben 15 gün önce 2 test yaptım ikiside bu şekilde aşırı silikti kanda 160 cıktı 2 gün sonra 489 çıktı 13 gün sonra 6200
Alparslaninannesii irmmdgnn evet cnm yukselir suan benimki bin üstü ve sali gunu allahin izniyle görmeye gidecem inşallah
irmmdgnn Gulcingezer evet canım dün kan verdim gidip test böyle çıkınca beta 18 çıktı inşallah düzenli yükselir. Allah isteyen herkese nasip etsin
Gulcingezer irmmdgnn yukselik kuzum ben ilk gebeligi 10.40 ile ogrenmistm kaybettm ama seninki saglikli olur ins