ebruneco1108 Ruveyda_baskapan cok tesekkür ederim. Ya cidden sinir oluyorum yani ne sorup sormicamizi bunlara sorcaz.
Ruveyda_baskapan ebruneco1108 siz sorun Ya burda millet kaynanası danası anası Herşeyi soruyor , kime ne
Cananyildiz Ruveyda_baskapan yanlız aradaki fark siz ve kuzeniniz hergun içiyorsunuz bayan sadece bugünlük içmiş sadece bugünlük içilen 5 bardak çayla bebege zarar vermis olmayı düşünmek bana tuhaf geldi o kadar.
Ruveyda_baskapan Cananyildiz tuhaf gelmemiştir de laf olsun diye yazmışsındır. İnsanlar hayatlarının belirli dönemlerinde endişe duyabilir panikleyebilirler çok normal ama tuhaf değil. İyi akşamlar
Cicilibicili Cananyildiz sorulan soruda ne gibi bir sıkıntı var? Cevabı googleda var demişsiniz de buranın amacı bu zaten acaba kullanmayı bilmiyor olabilir misiniz? Lütfen cevaplamayacağınız postları bu şekilde sabote etmeyin. Bu tavrın devamı halinde daha farklı bir yaptırım uygulamaktan çekinmeyeceğiz bilginiz olsun.
Cananyildiz Cicilibicili benim tavrımda ne var ki 😂 ne kadar abarttınız. Bence sizde moderatörlügü bilmiyor olabilir misiniz ? O kadar post o kadar yorum varken benim yoruma takılmayın bence niceleri var takip edilmesi gereken. Size kolay gelsin 😊
Cicilibicili Cananyildiz 3. Senem olacak moderatörlükte, aklınız kalmasın🙂 hangi yorumun ne anlam ifade ettiğini anlayabilecek durumdayım bence. Lütfen sorulan soruyu cevaplamayacaksanız bu şekilde gereksiz olarak nitelendirip postu işgal etmeyiniz. İyi forumlar
Cananyildiz Ruveyda_baskapan tıpkı sizin gibi laf olsun diye konuşmuşumdur doğru 😂 sizede iyi akşamlar
sg-happy Ben de aşırı çaya düşkündüm ama nedense bir hafta 10 gündür tiksinir gibi oldum 2-3 bardak anca içebiliyorum.gerçi venim için iyi kan sorunun var ama ne bilim her hamilelik değişik sonuçta
Esracicek ebruneco1108 çay tiryakisi olan ben 😂 kaç bardak içtiğimi hiç saymıyorum inşallah da bişey olmaz