Justmom Kızlar selam doğum için düşündüğüm bir hastane henüz muayeneye de gitmedim gidenleriniz varsa merak ediyorum yarı yarıya iyi kötü yorumlar var çünkü
MeyraRana Justmom eşimin kuzeni 3 çocuğunuda Orda doğurdu memnundu. Şeyde çok ii Pendik medipol çok ilgililer.
Brckose61 Justmom bedia hanıma gidiyordum her gittiğimde en az 1 buçuk 2 saat beklediğim için bıraktım orayı. Bedia hanım muhteşem bir doktor bekleyebilirim derseniz . Ama oldu gece doğum anı geldi doktor gelmiyor nöbetçi hekim doğum yaptırıyor
Tugbakkcc Saelif saygıda hangi doktora yaptınız bende şuan saygıya Esra hanıma gidiyorum doktordan hastaneden çok memnunum şimdilik
euphoria123 Saelif Doğum şekli ve fiyatınız neydi acaba bende çevre de uygun bi hastane arıyorum sezaryen istiyorum
Hatice5552 Ben Ersoy’da Bedia hanıma gidiyorum memnunum ama çok sıra oluyor bu gün 1 buçuk saat bekledim 😳
Bebikkcik Pendik yeni yüzyıl hastanesinde Seylan hanıma gittim çok memnunum çok iyi ilgilendi eşimi de içeri aldı
mericeynnnn Ersoy hastanesine muayeneye gittim bi iki kez hic memnun kalmadim doktor suratsiz agzindan zor laf alıyorduk ozel hastane gbi ilgi alaka yoktu ersymu saygmi dersenz saygi oraya bakarak daha iyi
Justmom mericeynnnn askında Zeynep kamilde istiyorum ama riskli bir durum olursa özelde yapmak istiyorum çok kararsız kaldım saygıda da kötü şeyler duymuştum
Anil_Aras35 Justmom riskli durumda en iyi hastane zeynep kamildir. 2 doğumumu da orada yaptım. Özel gibi iyi muamele göremezsiniz belki ama sizin ve bebeğin herşeyine bakıyorlar emin olabilirsiniz. Eğitim araştırma hastanesi sonuçta.