T1996 Naneliayran kuzenimde vardı 35te çıktı 38de suyunu patlatarak suniyle aldı doktoru erken gelmedi🌸
Gamzess1 Naneliayran Canım sadece kaşıntın mı var tahlil verdin mi? Bende de bi kaşıntı var ama tahliller temiz çıktı anlam veremiyorum Ya
Aymiraninannesi Naneliayran yani çok erken sayılmaz ama 2018 yılında 36 haftada verdiğim testle beraber 38 haftada almışlardı kızımı ama belirtilerim çok daha önce başlamıştı ben canıma tak eden noktoda doktorumun farketmesiyle test vermistim
Deniz9306 Gamzess1 benimde bi ara kaşımtım olduntest verdim temizdi. Sonra geçti biraz şimdi 32. Haftayız yine kaşınmaya başladım. Tekrar testmi vercem şimdi acaba. Hormonlardan dokayıda olabiliyormuş
geceist Gamzess1 off bilmiyorum doktoruma sordum tahlillerin temiz gerek yok dedi ama ben yine de gidicem uyuz gibi kaşınıyorum ya
Gamzess1 Deniz9306 Ben 26ya gircem canım bi kaç gündür başladı kontrolüm vardı 2 gün önce bütün testlere bakıldı temiz denildi anlamıyorum ki testler temizse normal bi durum mu acaba ama huzursuz ediyo bu kaşıntı çok değil ama işte
Gamzess1 geceist kız uyuz içinde kızarmak felan gerekiyomuş böyle pul pul oda yok bende boş bi kaşıntı ya 😅
geceist Gamzess1 ya işte zaten sinirimi bozan şey bu ya hiç bişey yok kaşıntı sadece doğurunca geçer diyorlar allahım nolur geçsin 😂
Gamzess1 geceist Ya ben dahaca 26 haftaya gircem doğuma çok var inşallah biran önce geçer gider 😕 Bende aşırı yok çok şükür ama yinede var tabi