urbemis Kızlarrrr Pendik medipol hastanesinde yakın zamanda doğum yapanlar/yapacaklar biraz bilgi verebilir mi? Doğum koşulları, ilgi, doğum sonrası anne ve bebekle nasıl ilgileniliyor vs…
Senemturan urbemis nasipse haziran sonu gibi dogum yapacagm orada saadet hanim doktorum kendisi cok iyi cok guzel ilgileniyor benimle. mesai disi olursa gece filan nobeti yoksa gelmiyor zaten baska bi nobetci doktor ilgileniyor dogumla . guzel seyler duydum hemsire ebelerle ilgili odalari temiz hastahane tertemiz. Dogum yapan arkadslar genel olarak memnundu yani umarm bende memnun kalirim.🌼
urbemis Senemturan Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 Peki sancı sürecinde nerede okunuyor yanımıza kimse gelebiliyor mu bilginiz var mı acaba
Merve6153 Bisey kalmamis saglikla kucağınıza alırsınız ins bebeğinizi, evt arkadaşimda saadet hanıma gidiyordu, dogumunu Hatice hnm yaptırdı onu da çok beğendi
Senemturan urbemis amin hepimiz saglicakla ins. Sanci konusunda pek bilgm yok ama sanirim odadaysanz bi kisi yaninizda olabiliyordu ya