38+3 olucam. Ultrasonla baktığında kanalda demişti çok uzun zamandır öyle zaten bugün kontrolde alttan muayene etti başı yüksekte dedi kıpır kıpır dedi haftaya salı günü dogumhaneye cagirdi direk nobetciymis suni savcıyla doğumu baltcak sanırım tam 39 haftalik oluyorum çünkü muayeneye gelmcem mi dedi dogumhanedeyiz o gün dedi aşırı heyecanlandim😂🙈