Kızlar öncelikle merhaba bugün ilk muayeneme gittim ben eşimin iş nedeni ile doğuda yaşıyorum ve burdaki kadın doğum doktorlarını çok önemsemiyorum aslında ilk muayenem cumartesi günü şehir dışına çıkıp baktırıcaz demem o ki doktor geç döllenme oldugunu söyledi beta degerime göre kese 1,7 cm geldi orantılıymıs betam ile fakat regl günüm ile orantısız mış yani geç döllenme olup geriden gelen var mı çünkü 2 hafta geriden geliyor gibi bı cümle kullandı ve bu durum benim aklıma takıldı asıl tabi doğru bilgiyi cumartesi günü öğrenicem fakat size sormak istedim