Merhaba 38+1deyim. Amniyon sıvısının azalmasından dolayı yarın doğum yapacağım. Doktorum suni sancılı epiduralsiz vajinal doğum yapacağımı söyledi. Bu zamana kadar kendimi epidurale çok şartlamıştım. Epidural istediğimi söylediğimde gerek olmadığını bebeğin kanala girdiğini ve çatımın çok uygun olduğunu söyledi. Tabi ki doktoruma güveniyorum ama gerginlik var üzerimde. Epiduralsiz suni sancılı vajinal doğum yapanlar neler yaşadıklarını paylaşabilir mi 🙏🏾