Merhaba oğlumda dokuz ay boyunca bir kere dönmedi bence illa dönecek diye bir şey yok ya da ben öyle belirgin değildi hissetmedim kolu bacağı çarpardı kaburgamı sıkıştırıldı o kadar o da 30. Haftadan sonra her çocuk farklıdır sıkıntı etmeyin tedirgin olmayın