D2014M
Bende Yusuf Zeyd istedim eşimin ismi murat kendi babamın ismi’de murat benim koca tutturdu Muratcan olsun Muratcan olsun 🙄 3 murat’la nasıl baş edebilirim bilemiyorum ama tamam dedim olsun içim istemiyor tabi ama belli etmiyorum kocama çünki kız olursa ben erkek olursa sen koyarsın isim demiştim demez olaydım 😂 7 Ay öyle böyle derken yavaş yavaş hazırlıklara başladık biz tabi yakın tanıdıklar bebeğe isimlik tulum filan yaptırcaklar bi akşam konuştum bak alıştım ben muratcana ona göre herşeyi sipariş verilecek aklımda ‘da 3. İsim olarak hep Alparslan vardı eşim’le de aynı anda demez miyiz ismi Alparslan olsun mu diye nasıl sevindim ikimizde kırmadık birbirimizin istediği oldu 😍 şuan 35 haftalığız çok şükür sağlıkla hayırla gelsinlerde inşAllah 🙏