Busra2089 Asya96 Haftası 2 hafta ileride dedi doktor keza şuanda da öyle 37+6 ama 39 görünüyor gelişim olarak ama en fazla hani normal doğuramam dedim ama şu anlık her şey normal gidiyor bakalım nasıl olacak 😅
gamzelianne16 SutlacimiYedimmiBen bisey demedi canım ya benmde sormak aklıma gelmedi bilemiyorum ama 4 rahat olur bence 🤷🏻♀️
Asya96 @“Busra2089” Benim bebişimin de baş gelişimi 2 hafta önde gidiyormuş son haftalarda kilo durumuna göre normal yapıp yapamayacağını konuşuruz dedi
Bebek-C Asya96 bugün bebek daha da irileştiği için ve çatı muayenemde de bebeğin zorlanabileceğini söylediği için sezaryen kararı aldık. Salı günü doğumum var Allah nasip ederse.
Asya96 @“Bebek-C” 38. Hafta da mı baktılar çatı muayenesi için hayırlısı olsun sağ salim kucağına al inşallah bebişini🤗