Eslem_1 ben krem, kalkan, pompa, mama, biberon hepsini alacağım yanıma, aklımda kalacağına yanımda olsunlar 😄 kendime bavul alacağım zaten, doldururum içine.
Kıyafet olarak da iki tane önden düğmeli pijama, bir tane uzun gecelik, bir tane de sabahlık alacağım. Bir de ikişer tane emzirme sutyeni, emzirme atleti ve iç çamaşırı. Pentiden normal, rahat bir terlik aldım, pijamalarım da sonrasında hep giyilecek şeyler