Gyilmaz bende 30 haftalıkken sol kalça ağrısı olarak başladı. Üstüne evde tek başıma temizlik yaptım. Üstüne alışverişe gittim. Üstüne birde Ramazan ayında misafir ağırladım. Onca yemek, tatlı yap, sofra kur derken daha beter oldum. İşte ağrıyı hafife alınca sonrası çok fena bedeller ödetti bana. Oturamıyorum, otursam kalkamıyorum, yatağıma yatamıyorum, sağa sola dönemiyorum, yürüyemiyorum. Bu sebeple 1 hafta çektiğim acıdan ağladığımı bilirim yani. Baktım geçmiyor doktorumu aradım. Erken doğum belirtisi diye çağırdı. Gittim daha 30 haftada nst ye soktu. İdrar tahlili istedi. Temiz gelince bacağında damar tıkanıklığı olabilir dedi ve kalp ve damar cerrahisine yönlendirdi. O doktorda doppler istedi. Bir dünya para gitti mi. Çok şükür bişey çıkmadı neyse ki. Fakat ben ağrıdan ölüyorum. Yürüyüş, sıcak, soğuk kompres neler yapmadım ki. Ağrı kesici zaten içemiyoruz. Fizik tedavi gebelik nedeni ile doktorum önermedi. Bende araştırdım baya. Dayanamıyordum çünkü. YouTube Elçin Demirel videoları buldum. Siyatik ağrısı olanlar İçin video çekmiş. Hergün açıp üşenmeden onu yaptım. Tabi doktorumdan izin alarak. İlk 1 hafta hergün o hareketleri yapmak işkence gibiydi. O kadar ağrım oluyordu, o kadar canım yanıyordu ki anlatamam herhalde. Resmen bıçak sağlıyorlardı kalçama. Pes etmeden devam ettim. Hergün istikrarlıca yaptım hareketleri. 2.haftam bitti. Ağrımda bitti. Bir anda şak diye kesildi ama yalan yok benim ağrılarım egzersiz sayesinde geçti. Şuan 35 haftamdayım. Üşenmeden yavaş yavaş 5 haftadır yapıyorum egzersiz. 1 gün yapmayınca hemen farkediyor. Bakıyorum ağrılarım başlıyor. Tavsiyem sizde hergün istikrarlıca egzersiz yapın. Gerçi haftanız fazla. Fakat doktorlarda zaten tavsiye ediyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşaallah🙏🏻