Elif1616 Arkadaşlar valla isim konusunda tıkandım kaldım aklınıza gelen isimleri bana yazar mısınız? Ben mira ❤️ Çok istedim ama gel git yaşıyorum sürekli
Usnac1995 BiZ de kız olsa Mira koyacaktık çok havalı geliyor :) ama ben Ece ceren derin gökçe bu isimleride çok seviyorum