Benim iki kesem vardı biri boştu ve kanama alanı gözüküyordu 1 hafta sonra adet kanaması gibi kanam am oldu yani yavaş yavaş kanamayla atıyo ben çok korkmuştum bugün kontrole gıttım hala gözüküyor dedi yani tekrar kanama olabilirmiş ama bazılarında hiç olmuyo