mbakyuz o doktoru biliyorum kızımda ona gitmiştik o kadar iyi ki başka içime sinen doktor olmadı. Her soruya çok güzel cevap veriyor muayene sırasında bebeği hiç ağlatmıyor en son merkez primedaydı orda mı hala bilmiyorum. Şimdi ikinci doğumum olacak yine ona gideceğiz