Busra73 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim mide bulantım çok fazla su bile içemiyorum bişey yiyemiyorum,açlıktan başım dönüyor artık o kadar kötü ki ağlıyorum bazen sizler n’aptınız nasıl atlattınız bu süreci ve ne zaman geçer bu bulantım
Aybeniz Busra73 plam dr diye bulamtı hapı var mutlaka kullan ve cok kötüysen serum iyi gelıyor bende cok yasadım Allah yardmcn olsn 12. Haftaya dogru azalır😔🤲🏻
Nskyhn Busra73 Allah yardımcın olsun bizim evde hali kalmamıştı artık o kadar kötüydüm. Ekşi yeşil elma dene sade maden suyu iç. Doktoruna ilaç yazdır anca öyle 😤
Gulcandkmc Busra73 Çok geçmiş olsun. Bende çok kötüydüm Prilam dr ilacını verdi doktorum ondan sonra düzeldim şükürler olsun
esraalmdroglu1 Busra73 ben de çok kötüydüm 3-4 kilo verdim ilk haftalarda prilam dr bulantı hapı verdi doktor kahvaltıdan yarım saat önce 2 tane içiyordum toparladı beni baya
irembzc Bende öyleyim suyu yudum yudum içiyorum baya bekleyerek yiyecek de katı tuzlu şeyler yiyorum naneli şeker iyi geliyor olips falan kuru nane koklayınca da iyi geldi
Curious Gaviscon kullanabilirsin günde 3 kere maksimum olmak üzere. Bugün ben de doktoruma sormuştum.