astroloji123 İyi akşamlar hanımlar yedi haftalık gebelikte ultrasonda kesenin oluşumunu gözlemleyen doktor aksi bir durumu veya sağlık sorunu olup olmadığını göre bilir mi sizce ? Yaklaşan iki taramalı testle ilgili korkularım varda 😒
Kardii Bananhiç öyle bişey demedi 3 haftalıken kese göründü minicikti küçüktüde bana küçük görünüyordu kese ama birden büyüyor kese aklına takmadıkça hiçbir sorun olmaz korkma yarım saat sonra 10+5 olucaz çok şükür 🙂
astroloji123 Kardii inşallah ya sağ sağlim gebelik geçiririz hayırlı sağlıklı evlatlarımız olur inşallah 🤲
Kardii astroloji123 Amin Gittim tabiki bi 5 haftalık gittim bide 6+2 de gittim kalbini gördük yeni oluşmuştu 6+4te gittim kalp atışlarını duyduk