Merhaba anneler daha önce 17 haftalık bir kaybım olmuştu aradan beş ay geçti yeniden hamile kaldım bugün kalp atışı için gittiğimde karından bakıldığında kese görünmedi 6+4 üm bu arada öyleydim daha doğrusu 🥺 doktor betama baktırdı 27 nisanda 2428 olan değerim bugün 2014 çıktı yıkıldım şaka mı dedim maalesef kesem gelişmemiş eğer pazartesiye kadar kendi düşmezse kürtaj olacağım isyan etmiyorum ağır bi imtihandan geçiyorum galiba insan en çok neyi isterse onunla sınanıyor burda anne olmak isteyen onlarca insan var sakın demeyin çocuğumu aldırmayı düşünüyorum diye yazan binlerce de post bence şükredin Rabbim size nasip ediyor çok kötüyüm bana dua edin inşallah edende etmeyenden de Allah razı olsun