Merrvee34 40+1 de kanamalı basladı 4 mayıs 19.30 yatışım yapıldı 5 Mayıs’ta 11.30 da kızımı normal doğumla kucağıma aldım Rabbim isteyen herkese nasip etsin herkese de bi cırpıda doğurmayı nasip etsin ben baya sancı cektim ama dayandım epiduralde almadım