Prenseslerinannesi344 Kizlar oglanlar kacinca haftada doğdu derler ya gec oynar gec doğar diye ben iki kizimi 37 de dogurdum bu ya gelmek bilmezse 😂 38 39 gorursek suni yemek de istemiyorum hadi söyleyin erkek bebekler pek oynamaz ve gec mi doğar ?
vesilece Prenseslerinannesi344 benim daha 3 ayım var doğuma ama kardeşim erkek yeğenimi 40da doğurdu 🙈🙈 onuda dışkısını yedi diye apar topar sezeryanla aldılar. Yoksa doktor bekliyordu
iremcannn1907 Prenseslerinannesi344 oynamaz derken hareketten bahsediyorsanız eğer benim oğlum aşırı hareketliydi. Hareket hissetmediğini bian yoktu, uykumdan uyanırdım geceleri. Ve 41. Haftada doğdu, oda hala Niyeti yoktu da doktorum doğumu başlattı 😂
Hilal_kacar Prenseslerinannesi344 benim bebeğim de erkek 30+3 deyiz ya kızlar bir şey sorucam bebeğimin sağ böbreği belirgin dedi bir sıkıntı olmaz dedi ama benim moralim bozuldu sizde de böyle bir şey dendi mi acaba
Sermec27 Prenseslerinannesi344 canım ben ilk oğlumu kaybettim acil sezaryene alındım ilki sezaryen diye ikincisini de mecbur sezaryen oldu
Prenseslerinannesi344 Sermec27 kizlarimi normal yaptım insallah buda normal olur oglanlar kilolu mi dguo ki
Prenseslerinannesi344 vesilece aaa bide bunlar kilolu mu doguyo 2 kilo dogurdum kizlarimi erkekler 3 mu doguyo hep
yasemineymenarin Çok hareketliydi 40+1 de doğdu şuan da 34+5 ikinci oğluma hamileyim bakalım bu ne zaman doğacak
Prenseslerinannesi344 iremcannn1907 suni ile mi evet 18 5 hala oynamiyor kizlarimi erken hisettim bu uyuyo sanki hep bi bebk dedigin varligini hissettirir kızlarım 37 de geldi genelde oyle derler erkek gec oynar bele vurur ağrısı kiz kasiga gec dogar oğlanlar
Prenseslerinannesi344 Hilal_kacar geçmiş olsun hayir ilk defa duyuyorum konuyla ilgili post acio sorabilirsiniz bilen belki vardir
Prenseslerinannesi344 Hilal_kacar bide yalnis anlamazsam benim sorum erkek bebeklr gecmi oynar gecmi dogardi konu disi bu dediğim gibi post acip sor belki bilen vardir çevrenizde
Prenseslerinannesi344 Turkaninalli benim 3 bebegim bu ilk erkek 18 5 im hala cit yok hiseetmiom fazla
Tatlisannedilekk Prenseslerinannesi344 ilk oğlum çok hareketliydi 40+1de suni sancıyla doğurdum yoksa kendiliğine gelmeye niyeti yoktu, şimdi 2.oğlumu bekliyorum 6buçuk aylığım bakalım o zaman gelcek🙂
Prenseslerinannesi344 Tatlisannedilekk ya hep boyle oluyo yerlerini mi seviyolar acaba gelmek istemiyolsr
Sermec27 Prenseslerinannesi344 canım yazdım ya ilk oğlumu kaybettiğim için acil sezaryene alındım ikinci oglmda ilki sezaryen diye sezaryen oldu