Ilkgozagrimiz Kizlar kusura bakmayin sormak zorunda hissettim af edersiniz bugunden beri ishalim tansiyonumda cikti bgn suan hafiften sanki atesimde var sizce enfeksiyon üsutme falanmidir yoksa dogum belortiside olabilir mi 33+2haftaligiz ve erken dogum riskim var bilgisi olan varsa paylasirsa sevinirim tesekkur ederim