15ysr11 haticealici Cumartesi tekrar kan ver canm 2 kat artmışsa bekle şuanda iyi artmış sağlıklı gebelik olsun inşallah 🤲🏻
15ysr11 haticealici Haftaya Cuma muayne ye gidersen rahatça görünür minnoş 🥰 Ama C.tesi tekrar kan ver
Gulcegulkan 2 gun icinde tekrar verin, dis gebelik teşhisi ultrason ile konuyor zaten. Önce ultrasonda gozukebilecek boyuta gelmesi lazım onun için de beta degeri ortalama 1500 2000 olmali
Dilos6342 haticealici Gayet iyi aynı yerde kan verin değerlerde farklılık olmasın Benim 56 çıktı 6 gün sonra 313 çıkmıştı Şuan 18. Haftadayim bi sorun olmadı yani