Bebegim34 Merhaba beta hcg artısınız nasıldı benim ilerlemiyor doktorum sağlıksız gebelik duruyor dedi ve salı günü tekrr çağırdı korkuyorum başta böyle olup sonra düzelen oldu mu
Sehrbnon12 Bebegim34 benim adetten 1 gün sonra 350 2 gün sonra tekrarladım 795 cıkmıstı ve İkizlerdi canım ultrason önemli ya daha dogru su
1Ada1 Bebegim34 benimde öyle malesef canım😢 çok kötü bir his bir umut bekliyoruz bula edelim bir birimize🙏
15ysr11 Bebegim34 Kimyasal gebelik sanırım canım Eylül de bende yaşadım insan seviniyo sonra üzülüyo ama moralini yüksek tutmaya çalış sonrasında sağlıklı gebelik nasip olsun inşallah 🤲🏻