ilaydasya canım ben boş gebelik yaşadım 7+4 de lekelenmem olmuştu kesem 25 mm di , doktor 25-30 mm üstünde bebek görünmüyorsa boş gebelik diyoruz demisti kanama alanım başladığı için bebek olusacagini düşünmedim kürtaj oldum , senin için erken diye düşünüyorum mutlaka bekle inşallah görürsün bebeğini .Belirtiler de normal gebeliklerde de yok olup geri gelebiliyor zaten beta hormonu bebek olusmayacaksa birden düşmez , belirtiyi kafana takma boşuna . İnşallah haftaya bebeğini görürsün 🌸