Merhaba kızlar. Ben 34+5 günlük hamileyim. Yani 35. haftamın içerisindeyim. Ev temizliği konusunda fikrinizi almak istiyorum. Kendimi çok yormadan yavaş yavaş yapmaya çalışıyorum. Bugün balkonlarımı yıkadım, camları sildim çok ayrıntıya girmeden. Çamaşır yıkadım astım. Ama sanki tüm evi kirklamis gibi yoruldum. Silip süpüremedim bile. Kendimi çok iyi hissediyorum temizlik yapınca ama hemen kasıklarımda bir ağrı oluyor. Ağrıdan ziyade ağırlık gibi. Sanki kasıklarıma bir ağırlık oturuyor ve akıntım geliyor hemen. Ben de biraz dinlenip sonra devam ediyorum. Ama açılmaya falan sebep olur mu diye de korkmuyor değilim. Temizlik yapmadan da olmuyor, sürekli aklimda oluyor, keyifli olamıyorum evim pisken. Annemler son temizliğime gelecekler ama o zamana kadar evi öylece bırakayım da diyemiyorum. Bir işimi yapsam öteki kalıyor. Aslında yaparım ama korkuyorum bu durumdan. Siz ne yapıyorsunuz bu temizlik işini?