Bebeğim 30+3 ve bugün kontrole gittim. Doktor bebeğimin sağ böbreğinin belirgin olduğunu söyledi unutturma bir dahaki gelişinde ona bakalım dedi. Erkek bebeklerde erken belirgin olduğunu söyledi bir sıkıntı olmadığını söyledi ama ben internetten baktım hep sıkıntılı şeyler yazıyordu . Yaşayan yada bilgisi olan var mı bir sıkıntı olur mu acaba moralim bozuldu da :/