nilsmomy Nesrinnnnn cihazın kalitesine görede değişiyor, ben 5+3 te gittim sadece kese vardı. Dün 7+5 te gittim hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk. Ama 8. Haftaya kadar duyulmaması normal diye biliyorum.
Nesrinnnnn mcansum Yarın tekrar gidicem umarım duyarım duyamazsak muhtemelen bende 8. Hafta da duyucam sizin gibi
Nesrinnnnn gozde71 çok teşekkür ederim canım inşallah 🙏 üstten muayene hiç olmadım hep vaginal oldum bu zamana kadar
Nesrinnnnn nilsmomy Ben şuan 2 doktora gidiyorum tüp bebek olduğu için dün duyulmadı ben endişelendim biraz kendi doktoruna yazdım yarın gel bakalım dedi gidicem inşallah güzel haberler veririm ❤️