Sblaydnn 19 haftalık hamileyim, sağlık ocağına hiç gitmedim onlardanda bir arama falan olmadı gitmem lazımmı kayıt falan olmam lazım mı bilgisi olan varsa sevinirim :)
Melisakplnn Sblaydnn daha bugün gittim😂 Girişe gebelik kaydı oluşturcaktım diyprsun seni direk hemşireye yolluyor hemşireni bulup birlikte kayıt oluşturuyorsunuz. iğnemide oldum 0 ağrı sonrasında ne olur bilmiyorum 🤗
Gorkemm Sblaydnn 1 haftaya kadar tetanoz aşınız için ararlar bence benim sisteme düşer düşmez aramışlardır tetkiklerin yapılması gerekiyor gelin diye ondan sonra da aşılarda aradılar bir de 35. Hafta da arayıp son bi bilgi aldılar durumum ne tansiyon kilo filan diye bundan sonra kontrolleri doğumdan sonra dedi hatta
HilalEyce Sblaydnn Gidip kayıt açtırmanız gerekiyor. Gebelik takibi için kayıt oluşturacaktım derseniz ebeye yönlendirme yaparlar.
Deletedmom2265 Sblaydnn Siz gidin kaydınızı açtırın tetenoz aşınızı yaparlar tahlillerinizi yaptırırsınız vs her sağlık ocağı aramıyor maalesef
Bebek-C Normalde sistemden görüp onların araması lazım ama gözlerinden kaçıyor bazen. Tetanoz aşısı olacaksanız haftaya gidin hem kayıt açtırın hem aşınızı olun.
Deletedmom727271 Kayıt olmanız gerekiyor yoksa nereden bilsinler hamile olduğunuzu gözden kaçırabilirler normal olarak :) doğumdan sonra da bebek aşıları için o ebe ilgilenecek 😊
KkubraOz Sblaydnn bende 12 haftalıkken gittim kayıt açtılar iyi ki gitmişim tetenoz aşısının tarihlerini verdi bide 16. Haftadan sonra istediğin zaman gel burda kalbini dinletebilriim sana dedi 😍ona ayrı bi mutlu oldum. Hemşiremde numarasını verdi hastaneye gidemediğin durumlarda direkt onu aramamı söyledi. Bence gidin evin yakınında böyle imkanın olması güxel bişey bence her bakımdan. gebelik eğitimleri filanda oluyormuş onlar hakkında da bilgilendirme yapıyorlarmış ileriki haftalar içinde