Merhaba herkese biz 40.haftadayiz ,bugün kontrol nst filan vardı. Ben sancım yok diye dolanıyorum. 2 kez 90a çıktı meğer sanciyi bebek kasılması sanıyormusum 😅😅🙊 haberim olmadan dogurucam 😅😅 neyse ,doktorum minik kızıma 3 gün şans tanıdı. Kanali zorluyormus..bide sancı görünce. Üç gün içinde oldu olmadı ptesi yatışını veriyoruz dedi. Suni sancı ile diye mi sordum evet o şekilde baslıycaz duruma göre hareket edicez dedi. Çok uzattım 😬🙊
Suni sancı ile doğum yapan var mı daha önce. Süreciniz nasıl ilerledi neler yaptılar neler yaptınız bana anlatabilir misiniz ve lütfen çok olumsuz olmasın😬😬😬🙊 üzerimde çok fazla bir rahstlik vardı son 2 3 haftadır ama suni sancı diyince bı korkmadım değil 🤷🏻♀️🙊