33+3 haftalık olduk fakat bugun kontrole gittiğimde nst de sancı cıktı. Doktor 2.kez nst istedi onda cıkmadı bol su iç ağrıları takip et dedi ama ağrı düzenli olursa mı sorun oluyor yoksa arada gelen kasık ağrıları sa sıkıntı oluşturur mu? Bilgisi olan yazabilir mi?