fatmaa37demi5 1260 tl idi 1000 tl ödedim ben sigortadan dolayı. 40 dk sürdü. Full Hd izliyorsunuz resmen, ellerini açtı gel gel gibi bir şey yaptı mesela, vurmalarını ağzını burnunu izledik her hareketini eşimle beraber. Çok güzeldi. Sonrasında cd verdi ve dosya halinde sonuçları verdi. Memnun kaldım ben. Medipol çamlıca da yaptırdım, zaten ikili test için de aynı perinatoloji uzmanına gitmiştim seviyorum kendisini. Meyve suyu ve çikolata muhabbeti bende işe yaramıyor sevmediğim için, oda sevmiyor herhalde. Tüketmeyince hareket ediyor daha çok. Yoksa uyuyor hep. Ikili testte de öyle olmuştu. O yüzden tüketmiyorum. 🙈🤗🌼