Kızlar az önce lavaboya girdim küçük tuvaletimi yaptım ve temizlerken iki tarafta da şişlik hissettim bu açılma felan değildir dimi ? Neden olmuştur daha önce hiç böyle bir şey farketmemişim . Ayakta ilken bir şişlik yok alaturka tuvalete oturunca farkettim