Elanurcalboga Hanımlar merhaba bebek arabasında çok kararsız kaldım fiyatlar çok yüksek uygun fiyatlı güzel birşey arıyorum ama bulamadım alanlar kullananlar ve memnun kalanlar tavsiyede bulunabilir mi
Birgul Elanurcalboga joie muze xl kullanıyorum memnunum bi sıkıntı yaşamadım, kapanması açılması basit hafif bi araba. İlk 5-6 ay pusetli kullandım o zaman bebek kendimize doğru oluyo sonra sadece arabayı kullandım. İndirimden 1000e almıştım şu an ne kadae bilmiyorum
Elanurcalboga Birgul bende kanz D-GO Veya 4 baby balans bebek arabasını düşünüyordum sizin dediğinize baktım şimdi o da güzel kullanışlı görünüyor