fenal kuzum öyle düşünme bazen ne yersek yiyelim bebek besleneceği kadar besleniyor bizden . Sen stres yapma ve normal beslenmeme devam et . Bak bende gebelik şekeri var herşeyi tüketemiyorum . Vicdan yapıyorum ona herşeyi veremiyorum diye ama doktorum kızdı o emin olun sizden alacağını alıyor her bebek aynı değildir kimi 2.5 kilo doğar kimi 4.5 dedi. Gerçekten de öyle arkadaşlarmda ikisinde de gebelik şekeri vardı biri 4150 gram doğdu diğeri 2750 ortalama da aynı beslendikler diyebilirim