minigiminannesi03 Kizlar ne zaman test yaptınız sonuç aldınız merak ettim demin test yaptım negatif çıktı kocaman karşıma 😂😂
Deletedmom2265 minigiminannesi03 Benim 30 ekim transfer 6 kasım evde test negatif 7 kasım pozitif çıktı 8 kasım kanda 213 10 kasım 555 çıkmıştı ☺️
Ela4810 minigiminannesi03 transfer gününü saymazsam 6. Günde erken gebelik testinde silik çıktı. Hemen kan verdim değerim 20,51 di. Ama çoğu insanın 10. Günden sonra idrarına pozitif geçiyor
Sehrbnon12 minigiminannesi03 8.gün silik cıktı erken gebelik testinde 10 gün baya koyulaşmıstı 12.gün beta 350 cıktı suan 9 haftalık olduk ikizlerimle sen kacıncı gun yaptın belki siliktir net baksaydın
Sehrbnon12 minigiminannesi03 ay sacmalama yaa ben 7 de yaptım negatif cıktı 8 de yaptım gözle görülmeyecek kadar silik di ve suan ikizlerime hamileyim sen cok erken yapmışsın canım benim sabret biliyorum dayanamıyor insan ama cok erken daha
Sehrbnon12 minigiminannesi03 ayy kıyamam ben de sabırsızım vallahi 12 günde 4 defa idrar testi yaptım vallahi