Kızlar 33 haftalık gebeyim. Son 3 gündür filan sancılarım sıklaştı. Koltukta bile oturamaz oldum karnım semsert taş gibi. Bir de arada bıçak saplanma hissi oluyor. Baya kıvranıyorum. Doktora randevu aldım ama erken bir tarihte bulamadım. Erken doğurmaktan korkuyorum. Sizce normal mi ?