Geçen hafta 35+5 te bebişimin kilosu 3300 diye doktorum iri bebek muhtemelen haftaya bakıp ona göre sezeryan günü veririm demişti bugün 37+0 olduk 3330 olduğu için kilosu çok artmamış çatı muayenesi yaptı (hiç korkmayın gerçekten acı veren birşey degil ) açıklığın 4-5 cm doğum çok yakın hiç korkma rahim ağzın henüz incelmemiş ama doğum yakın normal doğumu deneyelim dedi .. daha erkenmi normal doğum için ? Birde çatı muayenesinde bu şekilde açıklığı olan oldumu..