Kızlar karnım 2 gündür sertleşiyor arada bebek tek bir yerde toplanıyor gibi oluyor birde vajinamın sol tarafı çok ağrıyor bugün de durup dururken midem bulanıp başım döndü düşüp bayılacaktım resmen 37+4 haftalığım sizce doğum başlıyor mu veya başka bir sorun mudur doktora gitmeli miyim