Ronyanin_annesi Kızlar idrar yolunda enfeksiyonum var 27 haftalık hamileyim eve hemşire bana urudoy 3 Gr verdi sizce kullanmali mıyım kullananiz var mi
Hande1nur Ronyanin_annesi doktoruna danismalisin bence,bende de vardı enfeksiyon ilaç anribiyotikle gecti
Ozlm0916 Ronyanin_annesi bende yeni geldim hastaneden 27 haftaligim enfeksiyon cikti idrarda monurol verdi 2 kutu birini bugun yapacam birinide 3 gun sonra bide antibiyotik verdi
pinarezgi Ronyanin_annesi banada doktorum monurol diye bir ilaç yazdı tek kullanımlık 3gr suda karıştırılan iyi geldi. Bir de bitkisel bir ilaç önerdi cranberola diye sabah akşam kullandım. İkiside gebelikte zararsız ilaçlar