Kızlar vücudumda ellerim ayaklarım da içinde bi kaşıntı var ama böyle dayanılmayacak gibi değil az az doktora söyledim testler tahliller yaptı temiz çıktı enfeksiyon sorunumda var onu konuşmaktan bunu tam soramadım doktora neden olur diye unuttum maalesef. Sizde de oluyo mu normal Mİ acaba 26 haftama giricem bu arada