Dnzdmr92 Evet 12. Haftada kız denmişmişti bugün 17. Hafta kız dedi doktor. Derin liya nasıl sizce kızlar ??
SwiftyGirl Dnzdmr92 İkisi de çok güzel ama çok fazla talep gördüğünden çok fazla Derin ismi var :) çocuk okuls başladığında sınıfında 3-4 tane Derin olabilir :)
Gorkeminannesi Dnzdmr92 degisik olsun diye herkes bu isimleri koyuyo 🤦🏻♀️😅 o yuzden guzel gelmiyo bana
Dnzdmr92 Ozaman sadece derin diyoruz kızlar . Liya isminşn anlamı nette gözüken gibi pek iyi değilmiş .😃