Sinemm88 olay çok saçma kim olsa kızar. Yani insan yapılması gerekeni söyler, siz nereden bileceksiniz ki? Hormonlarla ilgili bir durum işte maalesef. İlk zamanlar daha çok oluyor sanırım. Haftanız ilerledikçe geçer diye düşünüyorum. Karşındakinden beklediğin tepkiyi alamayınca daha da geriliyor insan. Benim eşim de boşver falan der ben de istiyorum ki benle birlikte o da söylensin, empati değil sempati yapsın 😄
Havalar da güzelleşiyor bence bol bol temiz hava alın, yürüyüş yapın tehlikenin falan yoksa