Murgul Açıklık yok Sancı yok Bebek kanala girmemiş Suyumda gelmedi 41 haftalık olmak üzereyiz. Bu şartlarda olup suni ile normal doğuran varmı?
Hilal6161 Murgul bu akşam yatışım yapılacak yarın 41 hafta oluyoruz 2 cm açıklık var ama bebek kanalda değilmiş suni sancı verilecekler ama muayeneden sonra benim hafif hafif belim ağırmaya başladı bakalım ne olucak
Sumiire Murgul bende aynı durumdaydım sezeryan oldum basarabilen var ama cok yıpratıcı bi sürec dayanabilene diyolar cok ikilemde kalmıştım doktorum hiç bi belirti olmadıgı için birde Kordon’da vardı boynunda sezeryana karar verdi
Biroglanannesiii Murgul Annem kız kardeşimi öyle doğurmuş canım Allah nasip ederse normal olucak ama hep uyarır baktın verdiler normal olmuyor direk sezaryen diye diret söyle diyor 🤦🏼♀️
Sinemm88 Ben öyle doğmuşum.. cok sancılı ve tehlikeli bir doğum olduguunu anlatır annem. Şimdiki şartlarda sezeryan yaparlardı hic bekletmezlerdi diyor..
Haaniifeee Senin durumunun aynısını yaşıyorum, 40+4 oldum doktor sezeryan için yatış verdi, rabbim nasip ederse yarın evladım kucağımda olacak
Murgul Haaniifeee Sağlıkla kavuşun miniğinizle inşaallah ben devlete gidiyorum. Yarın yine konrtolüm var ama ne derler bilmiyorum yaa suni sancıyı neden denemiyo doktorunuz En korktuğum şey saatlerce sancı çekip sezaryene alınmak…
Hilal6161 Murgul bildiğim kadarıyla 41 den sonra bekletmek istemiyorlar devlette mi özelde mi takiplisiniz
Murgul Sumiire Hmm kordonda olunca şartlar değişik tabi canım sağlıkla kavuşalım önemli olan o tabide Boşuna suni sancı çekmek istemiyorum
Hilal6161 Murgul özelde takipliyim canım. Devlet özel fark etmiyor demek ki 41 e kadar bekletiyorlar anladığım kadarıyla
Sumiire Murgul kuzum 7 gün oldu doğum yapalı valla doğum bile gelip geçici tabiki normal doğum gibi olmuyo sezeryan süreci ama ondada toparlanıyosun senin ve bebek için en sağlıklısı neyse onu iste
Biroglanannesiii Murgul Canım annem der trilyonlar versinler birdaha doğurmam diye annemin doğumundansa hamileliği çok zor geçiyor o yüzden o çok farklı doğum normal yani canım elbetteki zorluk yaşıyacağız sonun da çocuğumuz elimizde olucak bunu düşün motive ol ben de korkutmam hiç kendimi hayırlı doğumlarımız olsun inşallah 🙏🙏