gamzecee Kızlarrr Temmuz başı ortası doğumum var pijama takımını kısa kollumu aldınız uzun kollumu birde mesela bedeni neye göre ayarlıyorsunuz
ayhankubra01 gamzecee CNm ben ilk dogmumda uzun almıştım Nisan’da yaptım doğum bunda da Eylül gibi yapicam yine uzun alacağım çünkü doğumhane den çıkınca uşuyorsun
Rumuz_07 gamzecee ben kısa kollu aldım damar yolu falan takılı kalacağı için kolay giyiliyip çıkarılması için önü düğmeli altı pijamalı. 1 tanede pijamasız elbise gibi aldım koyu renk tercih ettim. Pijama da son haftalarınızda bedeninize göre giyip deneyin daha haftanız kalacağı için sıfıra sıfır almayın ki ilerleyen doğum haftanızda olsun. Üşürseniz hırka alırsınız zaten üstünüze
Smyye1B gamzecee Haziran sonu gibi görünüyor doğumum. Doğum haneden çıktığımda giymek için uzun kollu aldım lohusa takımını da kısa kollu. 😇
Didemm34 Ben kısa kollu aldım içine de elbise tarzı gecelik aldım üstüne sabahlık, bence damar yolu için kısa kollu çok iyi üşürsem sabahlık giyeceğim
Deletedmom2265 gamzecee Ben kısa kollu önden düğmeli aldım üzerine sabahlık giyeceğim normalde s bedendim m beden aldım 30 haftalığım hala bol oluyor doğum sonrası tam olur